Dragii noștri,
Suntem bucuroși să vă invităm la Mărțișorul Domnițelor alături de Comunitatea 50 Plus!
Cu această ocazie, am decis să organizăm un eveniment frumos împreună cu vechii noștri colaboratori, prietenii de la Hotelul Ciucaș din Vălenii de Munte (3 stele, situat într-o zonă pitorească pe Valea Teleajenului). Vom petrece o seară de vis ca la curțile boierești românești de altădată, ne vom deghiza în domni și domnițe și vom dansa până târziu în noapte și ne vom veseli.
Este un prilej pentru cei care nu au mai fost alături de noi să vină cu noi, iar pentru cei care au mai fost, să se reunească și să se reîntâlnească.
Prețul evenimentului este de 295RON/pers. și include:
- transport cu autocar de 3 stele;
- cazare o noapte în cameră dublă la Hotel Ciucaș Vălenii de Munte (3 stele);
- mic dejun la Hotel Ciucaș;
- serată dansantă cu tematică boierească la Hotel Ciucaș (antreu, cină și băuturi alcoolice incluse, petrecere, dj, dans și voie bună);
- prânz (sâmbătă) restaurant în Ploiești;
- vizite la: Micul Trianon din Florești (palatul Cantacuzino), Conacul Bellu, Conacul Filipescu, Crama Urlați (intrările nu sunt incluse în preț);
- momente cu surprize.
Programul evenimentului
Sâmbătă 29 februarie
- 8.00 plecare Gara de Nord, parcare Hotel Ibis
- vizită Micul Trianon din Florești & Conacul Filipescu
- prânz restaurant Ploiești
- cazare Hotel Ciucaș & program de voie
- 19.30 serată dansantă cu tematică – „Mărțișorul Domnițelor” – petrecem ca la curțile boierești românești de altădată (antreu, cină și băuturi alcoolice incluse, petrecere, dj, dans și voie bună);
- 01.00 închidere program
Duminică 1 martie:
- 9.00-10.00 mic dejun
- tur domeniul de poveste al Ogretinului cu vizită la Mănăstirea Ianculești
- vizită la Conacul Bellu și Crama din Urlați
- În jur de 16.00 sosire București, parcare Hotel Ibis.
Informații administrative
Cei care vin neînsoțiți, vor fi distribuiți cu alte persoane de același sex în cameră, prilej de a cunoaște oameni noi și a lega prietenii.
Cei care vin în grup sunt rugați să comunice numele celor care participă și preferințele repartizării pe camere.
Rugăm persoanele care au probleme cu somnul să ni le comunice înainte, pentru a nu afecta confortul celor cu care sunt distribuiți în camere.
Distribuirea în camere (începând cu parterul) și autocar (începând cu a doua banchetă fată) se fac în ordinea achitării prin virament bancar a măcar al unui avans de 150 lei pentru asigurarea locului de participant, restul urmând a fi achitați pană la data de 25 februarie 2020.
Înscrierile se fac, ca de obicei, la dna Veronica Oancea – Co-Fondator Comunitatea 50 Plus, tel. 0722544551, care va comunica fiecărui doritor detalii cu privire la eveniment și coordonatele unde se efectuează plata pentru participare.
Evenimentul se face cu minim 30 de participanți, dacă nu se întrunește acest număr, evenimentul nu se face, iar banii sunt returnați plătitorilor.
Vă așteptăm cu drag!
Pe Facebook: https://www.facebook.com/events/2544970109100370/